Generalieblad

 
 

Som Key Account Manager er det min opgave, at hjælpe private virksomheder til at få en nemmere tilgang til offenlige services.

Mine spidskompetencer er inden for rekruttering, men jeg kan ligeledes hjælpe med at koordinere og formidle kontakt til andre fagområder og forvaltninger, hvis virksomheden måtte ønske dette. På denne måde får virksomheden one-point-of-access. Mange virksomheder har allerede tilknyttet mig, som deres personlige key account manager, ved hjælp af at have tegnet en Premiumaftale. På denne måde sikrer man, at virksomheden kun behøver eet nummer til Kommunen - nemlig mit. Hvis din virksomhed vil have den udstrakte service, er du meget velkommen til at tage kontakt.


Mine daglige opgaver består i:

Virksomhedskontakt og rådgivning til private virksomheder

Service til Premiumkunder

Rådgivnng omkring kommunens øvrige servicepakker

Rekruttering og HR Funktion

Opsøgende salg og rådgivning

Presseovervågning

Personlig info


Navn: Heinrich Mortensen

Civilstand: Fraskilt

Samboende

Ingen hjemmeboende børn


Stilling: Key Account manager (Large accounts)

Københavns Erhvervshus


Seneste ansættelse:

Projektleder. Københavns Kommune


Uddannelse:

Bachelor voksenpædagogik 2000

Merkonom i ledelse og HR

2002

Certificeret i DISK 2012


Tidligere erfaring:


  1. 1.Virksomhedskonsulet

  2. 2.Uddannelseschef

  3. 3.Teamleder


links


 

What you see is what you get...